Uiteraard horen wij graag als u opmerkingen, klachten, ideeën of suggesties voor ons heeft.
U kunt een e-mail sturen naar info@funsportshop.nl, bellen naar +31 (0)70 - 354 00 59 of een brief sturen naar:
Rollerwave / Funsportshop
Badhuisstraat 118
2584HL Den Haag
Wij proberen iedereen, in de winkel en online zo goed mogelijk te helpen en hopen dat u tevreden bent met onze service. Heeft u toch een klacht, dan horen wij deze uiteraard graag om zo een passende oplossing te zoeken en dat het in de toekomst niet meer kan gebeuren.
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die heeft ervaren. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijkenen proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging binnen twee werkdagen.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Funsportshop.nl bij is aangesloten.